Hoe werkt het platform?
In 6 simpele stappen aan de slag
1. Maak een account aan
Meld je aan op onze website. Voltooi je profiel door je gegevens, CV, diploma’s, aansprakelijkheidsverzekering, VOG, klachtenregeling en een representatieve foto toe te voegen.
2. Inschrijven voor opdrachten
Wanneer je gegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd krijg je een mail ter bevestiging. Dan kun je op de mobiele app je uurtarief en functie invullen en op beschikbare opdrachten gaan inschrijven.
3. Uitgekozen worden
De opdrachtgever selecteert de kandidaat die het beste bij de opdracht past. Wanneer jouw inschrijving wordt goedgekeurd ontvangt je per mail een bevestiging dat je de dienst mag gaan uitvoeren.
4. In je rooster
In je rooster staan de diensten die je moet uitvoeren. Lees voor je start de omschrijving, tijd en locatie bij de opdracht goed door zodat je weet waar je verwacht wordt. Je kunt de locatie altijd bellen via de app en erheen navigeren.
5. Gewerkte uren
Als je een dienst of meerdere diensten bij een opdrachtgever hebt gewerkt moet de ZZP'er zijn gewerkte uren via tijdregistratie checken op juistheid en gereed melden (zie tijdregistratie in de app). Je opdrachtgever kan ook een opmerking of review plaatsen.
6. Facturen
Je dient als ZZP'er op maandag je gewerkte uren te controleren op juistheid en vervolgens gereed te melden. Zijn je uren geaccordeerd dan wordt je op donderdag betaald en een factuur naar je gemaild. ZZP'er houd zelf zijn administratie bij . Het platform maakt inzichtelijk waar en welke uren je hebt gewerkt.